بازدید مدیر عامل محترم مجتمع سنگ آهن سنگان از سایت پروژه

به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان، مدیر عامل محترم مجتمع سنگان به همراه معاونین و مدیران در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ از سایت کارخانه بازدید نمودند

در ادامه بازدید سرپرست محترم مدیریت عامل شرکت ضمن ارائه گزارش از پروژه به بیان مشکلات و موانع زیر ساختی پرداختند.

همچنین بیان کردند با توجه به حمایت سهامداران محترم و تغییرات مدیریتی وبرنامه ریزی های مدون و اتخاذ تدابیر ویژه برای برون‌رفت پروژه از شرایط کنونی و همت و کار جهادی تمام عوامل دست اندرکار، براساس برنامه ریزی صورت گرفته پروژه در سال ۱۴۰۳ به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

سپس مدیر عامل محترم مجتمع ستگ آهن سنگان ضمن ابراز خرسندی از نگاه تیم مدیریتی جدید اعلام داشتند با شناختی که از سوابق مدیران جدید این مجموعه در دست است قطعا امید داریم شاهد حرکت این پروژه و تحولات مثبت در این شرکت باشیم. در انتها نیز ضمن اعلام حمایت همه جانبه جهت پیشیرد اهداف پروژه برای تیم مدیریتی جدید و سایر همکاران آرزوی موفقت و پیروزی را خواستار گردیدند.

در پایان سرپرست مدیریت عامل شرکت نیز از حضور مدیر عامل محترم مجتمع سنگ آهن سنگان و معاونین و هیئت همراه تشکر و قدردانی نمودند.

تهران - خیابان شهید کلاهدوز - چهارراه اختیاریه - پلاک 69 ساختمان سورینت - طبقه سوم info@e-steel.ir 021-91212360-26749310-26749368-26749381