بازدید مدیرعامل محترم صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از سایت کارخانه در سنگان

به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان، دکتر بیت اله برقراری مدیرعامل محترم صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر  روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۹، از محل سایت کارخانه بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که از بخش های مختلف سایت کارخانه صورت پذیرفت، مدیر عامل شرکت پس از ارائه گزارش عملکرد ۲ ماهه به تشریح مسائل و مشکلات مرتبط با اجرای پروژه و راهکارهای برون رفت از آن بمنظور تسریع در فرآیند اجرایی پرداختند.

جناب آقای دکتر برقراری در ادامه بیان نمودند با توجه به شروع این پروژه از سال ۱۳۹۲ و عدم بهره برداری تاکنون،  ابراز امیدواری و تاکید نمودند تا با روحیه انقلابی و جهادی، مجموعه مدیران و کارشناسان تخصصی و فنی، تکمیل و راه اندازی این پروژه در سال ۱۴۰۳ محقق گردد.

در پایان بازدید مدیرعامل محترم صندوق از سایت کارخانه، ایشان عازم بخش سلامی از توابع شهرستان خواف در ۲۶۲ کیلومتری جنوب شرقی مشهد گردیدند تا از شرکت کشت و صنعت مرواید دشت سلامی نیز سرکشی نمایند.

تهران - خیابان شهید کلاهدوز - چهارراه اختیاریه - پلاک 69 ساختمان سورینت - طبقه سوم info@e-steel.ir 021-91212360-26749310-26749368-26749381