.

مدیرعامل فولاد شرق خراسان:
حضور آگاهانه در انتخابات مشارکت در سرنوشت کشور است
مدیرعامل فولاد شرق خراسان در پیامی خطاب به همکاران خود ، همگان را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.
متن پیام سید محمد رضوی به شرح زیر است:
“حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، یک مشارکت در سرنوشت کشور است “
همکاران و کارکنان محترم مجموعه:
با سلام و تحیت، ایام پر خیروبرکت اعیاد شعبانیه، به‌ویژه میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) که وعدۀ صادق خدا برای احقاق حق و حاکمیت پاکان بر سراسر هستی است، بر شما مبارک و تهنیت باد.
باتوجه‌به شرایط پیچیدۀ سیاسی و اجتماعی منطقه و جهان و همچنین تأکیدات ویژۀ مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری در انتخابات پیشِ‌رو و به تأسی از شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی و همۀ شهدای گران‌قدر کشورمان که سیرۀ عملی زندگی‌ و توصیه‌هایشان بر پایۀ حمایت و دفاع از آرمان‌های انقلاب و شرکت در انتخابات بود، بر ماست که به وظیفۀ ملی و دینی خود به‌عنوان عضوی از این کشور و جامعه، جامۀ عمل بپوشانیم.
بدین‌وسیله تمامی همکاران پرافتخار و سربلند شرکت مجتمع فولاد شرق خراسان را به شرکت در انتخابات پیش‌ِرو دعوت می‌کنم تا با حضوری آگاهانه و گسترده و انتخابی درست و شایسته، انتخابات را به‌عنوان میراث ارزشمند امام خمینی(ره) برای ملت ایران، گرامی داشته و در برابر بدخواهی دشمنان که در انتظار کوچک‌ترین ضعف ما نشسته‌اند، نشاط و بصیرت و عظمت خود را به نمایش بگذارند.
سید محمد رضوی
مدیرعامل فولاد شرق خراسان

تهران - خیابان شهید کلاهدوز - چهارراه اختیاریه - پلاک 69 ساختمان سورینت - طبقه سوم info@e-steel.ir 021-91212360-26749310-26749368-26749381